A partir de esta página puede:
Volver a la pantalla de inicio con las categorÃas... |
Información de la editorial
Editorial Pearson Longman
localizada en White Plains, NY
Documentos disponibles de esta editorial
Refinar búsqueda Consulta a fuentes externas
Understanding and Using English Grammar / Azar, Betty Schrampfer
TÃtulo : Understanding and Using English Grammar Tipo de documento: texto impreso Autores: Azar, Betty Schrampfer, Autor Mención de edición: 3rd ed. Editorial: White Plains, NY : Pearson Longman Fecha de publicación: 1999 Número de páginas: [476] p.: ill. Dimensiones: 26 cm. ISBN/ISSN/DL: 013958661 Nota general: Printed with corrections. Palabras clave: English language Grammar Problems, exercises English language Textbooks for foreign speakers Clasificación: 428.24 Anglais en seconde langue Nota de contenido: Includes index. Understanding and Using English Grammar [texto impreso] / Azar, Betty Schrampfer, Autor . - 3rd ed. . - White Plains, NY : Pearson Longman, 1999 . - [476] p.: ill. ; 26 cm.
ISSN : 013958661
Printed with corrections.
Palabras clave: English language Grammar Problems, exercises English language Textbooks for foreign speakers Clasificación: 428.24 Anglais en seconde langue Nota de contenido: Includes index. Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Personal Name 00037110 428.24 AZA 1999 Book BAW Colección General Disponible Principles of language learning and teaching / Brown, H. Douglas
TÃtulo : Principles of language learning and teaching Tipo de documento: texto impreso Autores: Brown, H. Douglas (1941-), Autor Mención de edición: 5th ed Editorial: White Plains, NY : Pearson Longman Fecha de publicación: 2007 Número de páginas: xiv, 410 p. : ill. Dimensiones: 24 cm. ISBN/ISSN/DL: 978-0-13-199128-6 Nota general: Includes bibliographical references and index. Palabras clave: Language and languages--Study and teaching Language acquisition Nota de contenido: Contents: Language, Learning, and Teaching -- First Language Acquisition -- Age and Acquisition -- Human Learning -- Styles and Strategies -- Personality Factors -- Socialcultural Factors -- Communicative Competence -- Cross-Linguistic Influence and Learner Language -- Toward a Theory of Second Language Acquisition. Principles of language learning and teaching [texto impreso] / Brown, H. Douglas (1941-), Autor . - 5th ed . - White Plains, NY : Pearson Longman, 2007 . - xiv, 410 p. : ill. ; 24 cm.
ISBN : 978-0-13-199128-6
Includes bibliographical references and index.
Palabras clave: Language and languages--Study and teaching Language acquisition Nota de contenido: Contents: Language, Learning, and Teaching -- First Language Acquisition -- Age and Acquisition -- Human Learning -- Styles and Strategies -- Personality Factors -- Socialcultural Factors -- Communicative Competence -- Cross-Linguistic Influence and Learner Language -- Toward a Theory of Second Language Acquisition. Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Personal Name 00008552 418.007 BRO Book BAW Colección General Disponible 00019432 418.007 BRO c.2 Book BAW Colección General Disponible