A partir de esta página puede:
Volver a la pantalla de inicio con las categorÃas... |
Información del autor
Autor Kim, W. Chan
Documentos disponibles escritos por este autor
Refinar búsqueda Consulta a fuentes externas
Blue ocean strategy / Kim, W. Chan
TÃtulo : Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant Tipo de documento: texto impreso Autores: Kim, W. Chan, Autor ; Mauborgne, Renée, Autor Editorial: Boston, MA : Harvard Business School Press Fecha de publicación: 2005 Número de páginas: xv, 240 p. : Il.: ill. ; Dimensiones: 25 cm. ISBN/ISSN/DL: 978-1-59139-619-2 Palabras clave: New products. Market segmentation. Resumen: Creating blue oceans -- Analytical tools and frameworks -- Reconstruct market boundaries -- Focus on the big picture, not the numbers -- Reach beyond existing demand -- Get the strategic sequence right -- Overcome key organizational hurdles -- Build execution into strategy -- The sustainability and renewal of blue ocean strategy. Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant [texto impreso] / Kim, W. Chan, Autor ; Mauborgne, Renée, Autor . - Boston, MA : Harvard Business School Press, 2005 . - xv, 240 p. : : ill. ; ; 25 cm.
ISBN : 978-1-59139-619-2
Palabras clave: New products. Market segmentation. Resumen: Creating blue oceans -- Analytical tools and frameworks -- Reconstruct market boundaries -- Focus on the big picture, not the numbers -- Reach beyond existing demand -- Get the strategic sequence right -- Overcome key organizational hurdles -- Build execution into strategy -- The sustainability and renewal of blue ocean strategy. Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Personal Name 00017953 658.8 CHA Book BAW Colección General Disponible