A partir de esta página puede:
Volver a la pantalla de inicio con las categorías... |
Resultado de la búsqueda
6 resultado(s) búsqueda de la palabra clave 'Study and teaching'
Refinar búsqueda Générer le flux rss de la recherche Consulta a fuentes externas
The learner-centred curriculum / Nunan, David
Título : The learner-centred curriculum : a study in second language teaching Tipo de documento: texto impreso Autores: Nunan, David, Autor Editorial: Cambridge [England] ; New York : Cambridge University Press Fecha de publicación: 1988 Número de páginas: xii, 196 p. : ill. Dimensiones: 23 cm. ISBN/ISSN/DL: 978-0-521-35843-9 Nota general: Includes indexes. Palabras clave: English language Study and teaching Foreign speakers Clasificación: 428 Utilisation standard en anglais The learner-centred curriculum : a study in second language teaching [texto impreso] / Nunan, David, Autor . - Cambridge [England] ; New York : Cambridge University Press, 1988 . - xii, 196 p. : ill. ; 23 cm.
ISBN : 978-0-521-35843-9
Includes indexes.
Palabras clave: English language Study and teaching Foreign speakers Clasificación: 428 Utilisation standard en anglais Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Personal Name 00012270 428 NUN Book BAW Colección General Disponible Teacher's handbook / Shrum, Judith L.
Título : Teacher's handbook : contextualized language instruction Tipo de documento: texto impreso Autores: Shrum, Judith L., Autor ; Glisan, Eileen W., Autor Editorial: Boston, MA : Heinle & Heinle Publishers Fecha de publicación: 1994 Número de páginas: xviii, 360 p. : ill. Dimensiones: 26 cm. ISBN/ISSN/DL: 978-0-8384-4061-2 Palabras clave: Language and languages Study and teaching Communication in foreign language education Nota de contenido: Understanding the role of contextualized input and output in the language learning process -- Contextualizing and integrating language instruction -- Organizing content and planning lessons -- Broadening the language arts experience for Elementary school children -- Integrating language study in the Middle school curriculum -- Using a whole-language approach to teach grammar -- Using an interactive approach to teach listening and reading -- Teaching interactive speaking -- Teaching meaningful writing as process and product -- Handling student diversity in the language classroom -- Classroom testing in context -- Using technology to support contextualized language instruction. Teacher's handbook : contextualized language instruction [texto impreso] / Shrum, Judith L., Autor ; Glisan, Eileen W., Autor . - Boston, MA : Heinle & Heinle Publishers, 1994 . - xviii, 360 p. : ill. ; 26 cm.
ISBN : 978-0-8384-4061-2
Palabras clave: Language and languages Study and teaching Communication in foreign language education Nota de contenido: Understanding the role of contextualized input and output in the language learning process -- Contextualizing and integrating language instruction -- Organizing content and planning lessons -- Broadening the language arts experience for Elementary school children -- Integrating language study in the Middle school curriculum -- Using a whole-language approach to teach grammar -- Using an interactive approach to teach listening and reading -- Teaching interactive speaking -- Teaching meaningful writing as process and product -- Handling student diversity in the language classroom -- Classroom testing in context -- Using technology to support contextualized language instruction. Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Personal Name 00014611 418 SHR c.2 Book BAW Colección General Disponible The communicative approach to language teaching / Brumfit, Christopher
Título : The communicative approach to language teaching Tipo de documento: texto impreso Autores: Brumfit, Christopher, Autor ; Johnson, Keith, Autor Editorial: Oxford : Oxford University Press Fecha de publicación: 1979 Número de páginas: x, 243 p. : Il.: ill. ; Dimensiones: 22 cm. ISBN/ISSN/DL: 019437078 Nota general: Includes index. Palabras clave: Language and languages Study and teaching Communicative competence Clasificación: 407 Enseignement, recherche et sujets connexes The communicative approach to language teaching [texto impreso] / Brumfit, Christopher, Autor ; Johnson, Keith, Autor . - Oxford : Oxford University Press, 1979 . - x, 243 p. : : ill. ; ; 22 cm.
ISSN : 019437078
Includes index.
Palabras clave: Language and languages Study and teaching Communicative competence Clasificación: 407 Enseignement, recherche et sujets connexes Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Personal Name 00017832 407 BRUc Book BAW Colección General Disponible The language teaching matrix / Richards, Jack C.
Título : The language teaching matrix Tipo de documento: texto impreso Autores: Richards, Jack C. (1943-), Autor Editorial: Cambridge [England] ; New York : Cambridge University Press Fecha de publicación: 1990 Número de páginas: ix, 185 p. : ill. Dimensiones: 24 cm. ISBN/ISSN/DL: 978-0-521-38794-1 Palabras clave: Language and languages Study and teaching The language teaching matrix [texto impreso] / Richards, Jack C. (1943-), Autor . - Cambridge [England] ; New York : Cambridge University Press, 1990 . - ix, 185 p. : ill. ; 24 cm.
ISBN : 978-0-521-38794-1
Palabras clave: Language and languages Study and teaching Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Personal Name 00017876 418.007 Book BAW Colección General Disponible Learning teaching / Scrivener, Jim
Título : Learning teaching : a guidebook for English language teachers Tipo de documento: texto impreso Autores: Scrivener, Jim, Autor Editorial: Oxford, UK : Heinemann Fecha de publicación: 1994 Número de páginas: 218p. : ill. Il.: The Teacher Development Series Dimensiones: 24 cm. Nota general: Includes bibliographical references and index. Palabras clave: English language Teaching -- Methodology Study and teaching Learning teaching : a guidebook for English language teachers [texto impreso] / Scrivener, Jim, Autor . - Oxford, UK : Heinemann, 1994 . - 218p. : ill. : The Teacher Development Series ; 24 cm.
Includes bibliographical references and index.
Palabras clave: English language Teaching -- Methodology Study and teaching Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Personal Name 00002263 428.24 SCR Book BAW Colección General Disponible Designing tasks for the communicative classroom / Nunan, David
Permalink