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3 resultado(s) búsqueda de la palabra clave 'Persuasion (Psychology)'
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Age of propaganda / Pratkanis, Anthony R.
Título : Age of propaganda : the everyday use and abuse of persuasion Tipo de documento: texto impreso Autores: Pratkanis, Anthony R., Autor Editorial: New York, NY : W.H. Freeman Fecha de publicación: 1992 Número de páginas: xiii, 299 p. : ill. Dimensiones: 24 cm. ISBN/ISSN/DL: 978-0-7167-2210-6 Nota general: Includes bibliographical references (p. 269-289) and index. Palabras clave: PROPAGANDA PERSUASION (PSYCHOLOGY) PUBLIC OPINION ADVERTISING TELEVISION IN PROPAGANDA Clasificación: 303.375 Propagande (désinformation, ouvrages généraux et interdisciplinaires, persuasion) Age of propaganda : the everyday use and abuse of persuasion [texto impreso] / Pratkanis, Anthony R., Autor . - New York, NY : W.H. Freeman, 1992 . - xiii, 299 p. : ill. ; 24 cm.
ISBN : 978-0-7167-2210-6
Includes bibliographical references (p. 269-289) and index.
Palabras clave: PROPAGANDA PERSUASION (PSYCHOLOGY) PUBLIC OPINION ADVERTISING TELEVISION IN PROPAGANDA Clasificación: 303.375 Propagande (désinformation, ouvrages généraux et interdisciplinaires, persuasion) Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Personal Name 00004730 303.375 PRA Book BAW Colección General Disponible To sell is human : the surprising truth about moving others / Daniel H. Pink. / Pink, Daniel H.
Título : To sell is human : the surprising truth about moving others / Daniel H. Pink. Tipo de documento: texto impreso Autores: Pink, Daniel H., Autor Editorial: New York : Riverhead Hardcover Fecha de publicación: 2012 Número de páginas: 260 p. Dimensiones: 24 cm. ISBN/ISSN/DL: 9781594487156 Palabras clave: Influence (Psychology) Persuasion (Psychology) Selling -- Psychological aspects. To sell is human : the surprising truth about moving others / Daniel H. Pink. [texto impreso] / Pink, Daniel H., Autor . - New York : Riverhead Hardcover, 2012 . - 260 p. ; 24 cm.
ISBN : 9781594487156
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Personal Name 00001403 158.2 PIN Book BAW Colección General Disponible Changing minds / Gardner, Howard
Título : Changing minds : the art and science of changing our own and other people's minds Tipo de documento: texto impreso Autores: Gardner, Howard (1943-), Autor Editorial: Boston, MA : Harvard Business School Press Fecha de publicación: 2004 Número de páginas: xi, 244 p. Dimensiones: 25 cm. ISBN/ISSN/DL: 978-1-57851-709-1 Palabras clave: Change (Psychology) Persuasion (Psychology) Influence (Psychology) Resumen: The contents of the mind -- The forms of the mind -- The power of early theories -- Leading a diverse population -- Leading an institution : how to deal with a uniform population -- The creative geniuses change minds indirectly through science, scholarly breakthroughs, and works of art -- Mind changing in a formal setting -- Mind changing up close -- Changing ones own mind -- Epilogue : the future of mind changing. Changing minds : the art and science of changing our own and other people's minds [texto impreso] / Gardner, Howard (1943-), Autor . - Boston, MA : Harvard Business School Press, 2004 . - xi, 244 p. ; 25 cm.
ISBN : 978-1-57851-709-1
Palabras clave: Change (Psychology) Persuasion (Psychology) Influence (Psychology) Resumen: The contents of the mind -- The forms of the mind -- The power of early theories -- Leading a diverse population -- Leading an institution : how to deal with a uniform population -- The creative geniuses change minds indirectly through science, scholarly breakthroughs, and works of art -- Mind changing in a formal setting -- Mind changing up close -- Changing ones own mind -- Epilogue : the future of mind changing. Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Personal Name 00017956 153.8 GARc Book BAW Colección General Disponible